Merhaba doğum yapalı 37 gün oldu dikişlerim 3 günde iyileşti ayağa kalktım. Ancak ve ancak birden bel ağrılarım başladı. Ağrı neyse de tutuluyorum kramp giriyor ve yere düşüyorum bırak bebeğime bakmayı kendi ihtiyaçlarımı da gideremiyorum. Başına gelen bir çözüm önerisi olan var mı