5 ay 21 günlük oğlum benden grip bulaştı boğz enfeksiyonu var çok kötü öksürüyor yüksek ateşi var doktora gittik antibiyotik ve carpol verdi ama hala ateşi var 38-39 larda hep soğuk duş aldırıyorum biraz düşüyor ama sürekli kucakta durmak istiyor sadece kucakta uyuyor sakinleşiyor ne yapabilirim doğal yollarla nasıl ateşini düşürebilirim . Lütfen yardımcı olur musunuz evde tek başınayım ve ilk çocuğum çok korkuyorum