Melek12066_ Arkadaşlar bebişim 4 aylık daha önce gittiğimizde cilt altı kanaması gibi dediler bi öğreniyoruz ki damar yumağı olmuş kızımın poposunda olanınız var mı varsa nasıl tedavi oldu yada olmalı @