Merhaba,
Bebeğim 2 buçuk aylık ve tek bakmaktan çok korkuyorum. Başkası varken yine kendim bakıyorum ama daha rahatım. Bebek ile tekken aşırı geriliyorum, sinirleniyorum. Bu bebeğe de yansıyor. Destek almaya da başladım ama daha ilk seansı yaptık. yaşayanınız var mı?