Bebeğimin 1 tog İle üşüdüğünü fark edince 2.5 tog aldım. Benim bebeğim emerek uyuduğu için genel olarak her seferinde terliyor ilk uykuya geçişte. Sonrasında sık sık kontrol ediyorum tenini ama üşüyor gibi hep. İçine uzun kollu zıbın denedim, kısa kollu zıbın denedim, askılı zıbın denedim, alt üst takım denedim hepsinde çocuğun teni soğuk ve sık sık uyanıyor doğal olarak. Terliyor desem evet baştan terliyor sonra normale dönüyor gece boyunca yine vücut sıcaklığı yeterli gelmiyor bana. Bu 1 tog tulum da da böyleydi gerçekten delireceğim evin ısısı 20 22 derece. Geceleri emzirmeye kalktığım zaman bakıyorum soğuksa hafif üstümüzü örtüyorum mesela teni ısınıyor biraz. Bu arada yerde yatıyor bebeğim O yüzden normale göre bir tık daha üşür diye düşünüyorum ama bir türlü dengeyi kuramadım. Siz nasıl yapıyorsunuz?