Bacikolar öncelikle tam bir kek canavarıyım güzel yaptığım da söylenir. Fırınımı 2 ay oldu aldım eski fırınım daha güzel kabartıyordu sanki aynı ayarda yapıyorum alt üst ayar 180 derecede yapıyorum ilk keki fırına koyduğum an yanardağ gibi kabarırdı şimdi eşit düz bir şekilde kabarıyor nerde yanlış yapıyorum acaba tavsiyelerinizi bekliyorum 🫐