Arkadaşlar üç ay önce bebeğimin nötropenili olduğunu öğrendim bilmeyenler için beyaz kan hücresi bağışıklık la savaşan kan değeri düşük çıkıyor defalarca bakıldı ama hala düşük çıkıyor. Kemik İliğine bakılması gerekiyor ama doktorumuz yan etkileri olabileceğini söyledi solunum durması vs gibi daha önce başlarına gelmiş. Henüz ne yapacağımı bilmiyorum çocuğumun genel durumu iyi ateş vs olmuyor o yüzden aslında tıbbi genetik bölümü ilik almadan da belirlemeyi yapabilirmiş daha önce başına gelen var mı bir de çocuğum 20 aylık hala ek gıda kesinlikle almıyor ben artık memeden kesmem gerektiğini düşünüyorum belki durumuna da katkı olur diye düşüncelerinizi alabilir miyim