arsentopik 25 aylık oglum bukmul getırmıs kırmış ojeyı beyaz yün halımın üstüne dokmuş sabahtan ariel, bulaşık tabletı, asperok denemedıgım yontem kalmadı napmalıyım bsşka
mavii_98 arsentopik hayır asetonla silmeyin çok daha kötü yapıyor sarartıyor halıyı ben yıkamaya verdim verirken sordum çıkar diye çıkar dediler tertemiz gönderdiler bence evde birşey denemeyin oje zor
arsentopik mavii_98 aradım alsınler diye onlarda halının türüne ojenun kalıtesını gore degısır dedıler ama inş çıkar ya çok sevıyıruk halımı
mavii_98 arsentopik a bana böyle dememişlerdi hatta bati onda döktüm o çıkmamıştı iki kerede zor çıktı o
nilsupandr Benim de başıma geldi daha dakikasına halıcıyı aradım hiç çitilemeden çıkmış olarak geldi hiç çabalamayın malesef çıkmıyor evde
knbb Ben annemin halısına kırmızı oje dökmüştüm boydan boya saç spreyiyle diye okumuştum googledan denedim annem günler sonra yıkamaya verirken bakmış geçmiş demişti yıllar önce 😂
arsentopik knbb ayyy hadi inş benımkıde çıkar aynen boydan boya kırmızı halı bakayım çıkacakmı inş çıkar ya
mavii_98 arsentopik He yok o iki yıkamada ancak çıktı ojeden daha zordu nedense yıkadıkça arınmayı halıda halım kalındı diye belkide