Mygirlmybaby bizde ısırma yoktu. Araları tam 3 yıl. Ama vuruyordu dönem dönem azaldı ama hala vurmalar itmeler oluyor 1,5 yaşında küçük olan. Dur durak bilmeden vurmaya kalktığında büyüğü kucağıma alıyorum ve kardeşine vurmasın buna izin vermem size iyi bakmak zorundayım zarardan korumak zorundayım diyorum ve bir süre onu tutuyorum.
Kardeşim özür dilerim bir daha seni itmicem diyor iki dakika sonra itiyor. Çok zor gerçekten.
Ben en çok yürüme zamanı zorlandım, yürümeye yeni başladığında yürümesini istemiyordu çok itti. Çocuk korkup yürümeyi bırakır diye korktum. Şu an büyük küçüğü küçük büyüğü kıskanıyor tam bir kaos yaşıyoruz. Abisi ne yaparsa onu yapmaya çalışıyor. Abisini yattığı yerden kaldırıyor ben yatıcam diye. Hatta abisi sayesinde konuşmasi gelişiyor o da her şeyi söylemeye çalışıyor.