Kızlar merhaba 3 aylık bebeğimde doğduğundan beri reflü var . Mama ve anne sütü veriyorum .Fakat her yemede nerdeyse içtiği kadarını çıkarıyor ve tek seferde bile değil 2 öğün arasında bile sürekli sürekli kusuyor artık ne mendil ne kıyafet ne önlük yetiştirebiliyorum . Birde 2 öğünde bir kaka yapıyor . Bu normalmidir . 3 aylık ve 5600 kg şuan . Gaviscon kullandım fayda etmedi doktorumuz gastrotuss şurup verdi mideyi bastırıyormuş onu içiyor gene kusuyor .
bugun doktor acaba inek sütü alerjisi olabilirmi dedi . Başına böyle birşey gelen varmı aşırı kusma ve kala sıklığı alerji sebebi olabilirmi