Kuzeymiram Bir doz u yaptırmıştım ikincisi için bilgi vermediler zamanı geçmiş şu an 8 aylık olmak üzere artık ikincisini yapmıyorlar peki bir sıkıntı olur mu acaba bir bilginiz var mı kızlar bir doz eksik şeklinde
Xname Kuzeymiram ben de eksik alerjik olduğu için korkup ikinci dozu yaptırmadım Pişmanım ama ilk sözün%65 koruyuculuğu var o içimi rahatlatıyor
Kuzeymiram alyamerve koruyuculuğu az oluyormuş dedi hemşire sadece inşallah rotaya yakalanmazlar amin
Kuzeymiram Deletedmom_220 aramıyor ama birinci dozu yaptiktan sonra gün veriyor ya hani vermedi benimde aklıma hiç gelmedi , bu arada bizim hemşire özel aşı olsada randevu verdiyse ve unuttuysam arıyordu ilk cocukta
beneannedeme Deletedmom_220 hemşireden hemşireye değişiyor bence bizimki hep aradi ama bende ihmal hiç etmedim sürekli gözüm takvimdeydi