aysme Bizde iki aylık bebeğim gaz sorunu yaşıyoruz uykuları bölünüyor artık yada uyumuyor çok . Sab sımplex kullandım daha çok ıkınıp kızarmaya basladı nurse harveys denedim gene etkisini pek göremedim napacağımı şaşırdım artık 😞
1kuzuannesi lululuk merhaba bağırsak probiyotiği kullandınız mı acaba bizim doktorumuz ilk 3 ay kullanımının bağırsak düzeni İçin önemli olduğunu söylemişti ve bana göre gaz çıkartmayı da kolaylaştıran bir şey