UrbanMom Bebeğim ilk kez 1 ay süren pişik oldu. Sudocrem kullanırdım geçerdi geçmedi. Doktora götürdüm travazon ve bir krem daha surdum geçmedi tavsiye üzerine sarı kantaron yağı ve hametan aldım kızarıklık geçti ama poposu hala yara. Günde 3 kere 1 saat altı açık bırakıyorum daha ben ne yapayım şaşırdım.
HeeSenCokBiliyon UrbanMom benim oğlumun poposu kanıyordu pişikten full yara olmuştu bir sürü krem kullandık işte yaramadı en son aile hekimimiz fito ve stafine kremi verdi karıştırıp günde 2 defa kullanıyorduk çok şükür çok çabuk iyileşti deneyin derim
Zeyzeyim UrbanMom ıslak mendil deydirmeyin yıkayın her bez sonrası ve mavi hametan Fito trosody karışımı sürüp biraz kuruduktan sonra doktorlar onermiyo ama az bı pudra döküp kapattim böyle geçirdim ben kuru kaldığı için geçti şükür bol bol yıkayın ama
mirayalcin UrbanMom oksinzc diye balık yağlı krem var pişik kremi benim kızımı bir tek o geçirmişti . Alerji doktoru vermişti . Sudocremin içeriği doğal değil diye biliyorum . Bir de siz yediğiniz şeylere dikkat etmelisiniz
UrbanMom denizalismom hamazincti bir krem daha dediğim adini getiremedigimden yazamadım. Trosyd daha önce kullandım pek etkili olmamıştı o yüzden travazon yazdı doktoru
UrbanMom HeeSenCokBiliyon aile hekimiylede şiddetli gecimsizlikten kendimce boykot ediyorum ama doktoruna söylerim teşekkür ederim
Aysenurasya2419- Kızımın pişiği kanamalı bir pişikti kullanmadığımız krem gitmediğimiz doktor kalmamıştı, yine burda bir annemizin tavsiyesi ile Arko tüp krem ve mavi hametanı karıştırıp poposunu çok iyi kuraladıktan sonra kullandım çok şükür hiç bişey kalmamıştı.
UrbanMom Zeyzeyim ıslak mendil kullanmiyorum pamuğu kaynamış ılımış suyla ıslatıp temizliyorum pudrada hiç onermiyorlar
eymenayazmom UrbanMom hamazing çok etkili bence mustela sudocremde ama en iyisi hamazing bize öyle geldi
HeeSenCokBiliyon UrbanMom ben de bizimkini sevmiyorum bişey bildiği yok memleketteki vermişti sağ olsun
Asels Bezden de yapabilir bizim öyleydi sürekli pişikti neredeyse her türlü yöntemleri denemedim odasının bi bölümü pişik kremiyle dolu Bez Islak mendil - pamuk kullanın 3- Asitli yiyecekler vs vermeyin domates ,portakal vb. Krem olarak ise Hametan hamezinc trosyd Doğal olarak ise kantoron yağı
mavili_kelebek UrbanMom tek kolay ve iki sefer sürmede geçiren doğal yöntem var. Çiğ yumurtanın beyazını alın onu sürün kurusun bi kaç saniyede zaten kuruyor. 2-3 kez sürün bezini açtığınızda geçtiğini görürsünüz çok faydası var.Geçmiş olsun kuzucuga
miniminisevgilimm UrbanMom bezde yapabiliyor biz molfix kullanıyorduk bir türlü pişiği geçmiyordu ara ara söner gibi oluyordu ama çoğu zamanda pamukla silince pembemsi kan oluyordu.. ne kullandıysam fayda etmedi sudocrem kullanmak istemedim içeriği temiz bir ürün değil çünkü.. bir çok marka bezi denedim olmadı mecburen prima premiumcare aldım ve ilk günden kanamalı pişiği söndürdü ve artık pişik sorunumuz kalmadı