Bu konuyu buraya yazmaya çok düşündüm en son yazıp bide sizlerin düşüncesini öğrenmek isterim 2 aylık lohusayım bir hafta önce tek memede uc olmadığı için resmen yarıldı gibi ucu haftta bebek emdikten sonra da o uçu dışarı fırlayıp bebek emmeyi bitirim o memeyi biraktıgı zaman o yarık resmen açılıp hava ile teması oluşunca sızlıyordu pompa ile sagamıyoru oda ucunu dişarı çıkarıyordu en sonunda hastaneye gidip ilaçlar aldım sürekli bir sürüyorum ve elimle mecbur sütü sağıyorum peçeteye dün artık iyileşti gibime geldi bi gayret ile bebeğime verdim emmeye başladı ama o onda sızlıyorda emme bitti bıraktı sızlama arttı bu şekilde yola nasıl devam edeceğim bilmiyorum süt de vermek istiyorum cocuguma kıyamıyorum sonra vicdan azabı da çekmek istemiyorum biliyorum emzirerek de anne olunmuyır çok kararsızım ama canım da yanıyor 😢