benhande Merhaba arkadaşlar, benim bebeğim eliyle yiyor ama kaşık tutturma işi biraz vasat gitti. 17 aylık, birlikte kaşık tutuyoruz ağzına götürüyoruz ama kendi kendine yapamıyor. Ne zaman yapar sizce? Doktor çorba vs içebilmeli şu an dedi. Canım sıkıldı
tantuniayrangerisiyalan benhande bence erken benimki daha çatala zor saplıyo 18 ay borba versem ağzına götürene kadar 1 damla kalmaz 😂
Asyaveannesi04 benhande çorba ilk etapta zor ben eline göre kaşık çatal almıştım doddle marka çatalı çok iyi kullandı ama çorba, yoğurt tarzını 2 yaşından sonra
benhande tantuniayrangerisiyalan ben de uğraşıyorum ama olmuyor. Öte yandan doktor da böyle söyleyince stres oldum. Stres işin içine girince daha da çıkmaz hal alıyor.
tantuniayrangerisiyalan benhande Genel kabul gören ideal süreç ise bebeğin 3 yaşına geldiğinde artık kendi kendine yemek yiyebilecek kapasiteye ulaşması. İntde de böyle yazıyo canım stres yapma ben hiç düşünmedim bile ne zaman kendi yicek diye illa yicek zamanı gelince. Hiçbi şey için de yapma her şey olması gereken zamanda kendiliğinden olucak merak etme
benhande Çok teşekkür ederim yorumlarınız için, her çocuk farklı elbette kabul ediyorum, bazıları çok daha erken adapte oluyordur fakat doktor da öyle söyleyince biraz moralim bozuldu, geç mi kaldım öğretmek konusunda diye kendime kızdım durdum