aysebb ayrossee Düzenli olan nadir genelde düzensiz olur merak etmeyin. Daha az veya daha yoğunda olabilir oda normal. Ama ilk 1 yıl özellikle düzensizlik çok normal
Hayris ayrossee 6 ay sonra oldum düzenliydi bi tek emzirmeyi sonlandırdığımda adetim çok gecikmişti çok soruşturmuştum çevremde böyle olurmu diye herkes bana hamilesindir demişti😂🙈
hava12 ayrossee ben doğum yapalı 4 ay oldu 40 çıktıktan sonra regl oldum 3 ay regl oldum da bugünle birlikte 2 gün geçtikti anlamadım normal mi değil mi
birponcikannesiii ayrossee bende üç ay önce doğum yaptım kırkım çıktıktan sonra sonra adet oldum ondan sonra olmadım sürekli sancım var ama olamıyorum 😥çok istiyorum olmak hasta rahatlıyorum ben sanki olunca 😂