Kızlar merhaba, bebeğim 17 aylık 1 haftadır yürüyor. Vicconnun normal ayakkabısı vardı ama küçülüyor artık. Şimdi çizme bot gibi birşey almak istiyorum. Hem yürürken rahat etsin hemde bu mevsimde korusun istiyorum. Pek bilgimde yok açıkçası. İlk ayakkabımızı nasıl ve hangisini almalıyım.