Benimde bebeğim 6 aylık bizimkininde kilosu bi tık fazla bizde de dönme yarım, emekleme yok zaten bir gelişim basamağı değil ama insan takıyor kafasına 😅, oturmada desteksiz oturamıyor daha ve öne düşüyo iki büklüm hep bende kafama takıyorum bazen bazende zamanı gelince olur diyip geçiyorum bakalım zaman ne göstericek 🤷🏻♀️