allip Merhaba kızlar, dün bebeğim rüzgarda kaldı bir süre, bugün de ateşi 37.1e yükseldi huysuz halsiz. Hastalik iyice artmadan ne yapabilirim :(
3kedili2bebekli allip bebeğinizin ateşi yok yüksek ihtimal sicakladi hasta da değil korkmayın rüzgardan bir şey olmaz 38 altına ateş düşürücü vermeyin 3 aydan kucukse doktora sormadan hic vermeyin
ZeydsMom allip 37.1 ilac icilecek ates degil. Birde bebeklerin vucut sicakligi bize gore yuksek oluyor. Kac aylik?
allip 7 buçuk aylık, düzeltilmiş 6 aylık. Ama normalde ateşi 36,5 36,6 oluyor. Bir de kendisi de normal değil böyle hasta gibi hep ağlamaklı. Şimdi uyudu normalde zor uyur inleye inleye uyudu :(