2 Aylıkğız 3 saate bir acikiyor onun öncesinde teklif ediyorum ama istemiyor bazen emiyor bazende biberonla istiyor biberonla verdiğimde çok güzel içiyor.. acaba reddmi ediyor anlamadım bazen de memeye koyduğunda cok ağlıyor ayakta emziriyorum neler yapabilirim emmesi için öneriler varmı güzel anneler