gozdeanne1 Bu salgına yakalandım bir saat iyiysem akşama kadar kötüleşiyorum sabah 5 de uyandım bir dahada uyuyamıyorum nasıl geçicek bu illet ilaçta içilmiyor emzirmeden dolayı
eceonon gozdeanne1 bana doktor emzirmen önemli değil emzirirken içilen ilaçlar yazıyorum sana dedi. Bebeğime de geçti, enfluvir kullandı. Ben de balgam söktürücü, atnbiyotik agumentin ve parol kullandım
pyrzaslnnn47 Musuuko Ben dört tane doktora gittim hiçbiri antibiyotik vermedi ölüp ölüp diriliyorum üç gündür size hangi Marka antibiyotik verdi emziriyorsunuz ya
Musuuko pyrzaslnnn47 soğuk algınlığı ilacı yazan bile oluyor bir arkadaşıma yazmış doktor oda emziriyor sadece 2 saat emzirme ilaç içtikten sonra demiş her doktor farklı tabi
pyrzaslnnn47 eceonon O kadar istiyordum ki o o antibiyotikten yazılmasını iki doktora gittim yazılmadı evde de yoktu Onu emzirenler kullanabiliyormuş çünkü