Defne1021 kıyamam yavrum annesi demek ki bişey onu çok etkiliyor, tv izliyor mu mesela, öfke kontrolünde sizin tepkiniz nasıl her istediği yapılan ama sınır koyulmayan çocuk ağlar ve istediğini yaptıracağını bildiği için daha çok ağlar, bu konuda uzman bir doktorla görüşün oyun terapisi ne götürün bişey onu mutlaka etkilemiştir, şiddet içeren tv programı izledi mi aile de arkadaşlarında öyle bir öfke gösterimi oldu mu bunlar çok önemli siz her zaman ona şefkatle sevgiyle evet şuan kızgınsın seni anlıyorum istersen sarılabiliriz istersen hava alabiliriz kucağınıza alın sarılın birlikte pencereden dışarı bakın bak kuşlar ne kadar mutlu, cik cik örerek konuşuyorlar biz nasıl konuşuyoruz, insanlar konuşarak çözer, ağlamadan konuşabiliriz ağladığında seni anlayamıyorum ama şimdi konuşabiliriz gibi