kaansmom ayy benim hikayeme o kadar benziyo ki doğduktan sonra ben doğumhaneden 1.5 saat sonra çıktım plesenta yapışmasından dolayı trn teması yapamadık sütüm geç geldi, emzik verildi, şırıngayla mama verildi, silikonla meme verildi silikonla da almadı memeyi hiç bi şekilde almadı. Şimdi 11 günlük beslenme sondasıyla besliyorum biberon bir kez vermiştim artık vermiyorum emziği kestik herşeyi kestik. İnşallah benim bebişde alır bir kaç şey var aklımda onuda denicem inşallah sizinki gibi alır benimkide