birminnakannesi06 Kızım yürürken 1 ayağı içe doğru basıyor İnternette her çocukta olabilir sonradan düzelir vs yazıyordu.Başına gelen var mı ?
sekerszkahve birminnakannesi06 benim kızımda sağ ayağını dışa basıyor büyüdükçe düzelir dediler doktorda normal dedi eskiye nazaran iyi ama ben kafamda kurup duruyorum inşallah tamamen geçer