melkrtl Var canım. Esma biktacı. Üçyüzlü de cocuk sokagı var ya orda bina. Esenler beledi sayfasından randevu alınıp gidiliyor. 0-3 yas grubu var iki kızımı da alıp gidiyordum kış veleid Bayadır gitmiyorum maa cok güzel 1saat. Anne bebek berbae giriyor zaten. İlk önce kibir sürü kitaplar var onlarla kendiniz bebeğimize oynuyorsunuz yada egolar kuklalar VS işte. Sonra öğretmen hepsini mindere oturtup hikaye okuyor. Sonra ya yüz boyaması yada müzik açıp oynuyorlar.
4 ve 5 yas da var ama o alt kreş gibi yine kayıt yaptırılıyor ama tam detayı bilmiyorum o alt haftanın 5 günü sanırım 4_5 saat kendileri kalıyor sadece. Benım kızlar 3ve 1 yasında suan arada götürüyorum.
Haftanın en fazla 3 günü randevu alabiliyorsunuz. Birde randevunuzu gitmeyeceksen iptal etmezseniz sistem 3 kere olunca bir daha size randevu aldırmıyor.