dlr_d Merhaba 10 günlük bebeğimiz var geceleri uyurken maximum kaç saatte bir uyandırıp beslemeliyim sizce ? 2 saat deniyor ancak 2 saat sonra uyandırınca çok acıkmamış olduğunu düşünüyorum emmiyor
linosko1 dlr_d ilk 40 gün 2 saati gecirmemeye calisin max 3 saat geceleri. Sonrasinda aciktikca uyanir. Ama şu an sarılık riski icin bol bol beslenmeli
lovebabyy dlr_d Acıkmadığından değil kan şekeri çok kolay düştüğü için ayılamıyor, o yüzden emmiyor. Çenesine dokunun, burnunu hafifçe sıkın, gerekirse ayağının altına parmağınızla vurun acımayın yoksa sarılık olur Allah korusun.
asanaleyna 2 maksimum 3 demişti doktorumuz. 3 saati geçirmemeye özen gösterin hem sarılık olma riskini de azaltır hem de sütünüzü getirir
cinarkusunannesii ben devlet hastanesinde doğum yaptım bana saat başı emzirmemi söylediler, siz sık sık emzirin, ilk başta ben de kıyamadım, şuan 20 günlük oğlum, uyansın diye bazen çok mıncırıyorum, siz de bol bol emzirin🙏🏻
1demettt benimki 28 gunluk şimdiye kadar ben uyandırmadım kendisi 2-3 saatte bir uyandi uyanmazsa sen kaldir onlar cok sık acikiyolar ama kan sekeri dusuyor diye uyuyolar