Gksuu Kızlar kitapçıktaki gibi yaptım sirkeyle çalıştırdım ardından bidaha ama hala çıkmadı kireçleri içme suyu kullanıyorum neden böyle olduki bugün yemek pişirirken gördüm şok oldum siz nasıl yapıyosunuz?
ayazasaf Limon tuzu ile çalıştırmayı deneseniz bir kere öyle sonra duru suyla boş çalıştırabilirsiniz ben çyle yaptım
ayazasaf Gksuu 2-3 tane limon tuzunu delikten içeri atıp 200 ml su koy canım buharlı çalıştır 5 dk sonra kapat dök tekrar su koyup boş çalıştır istersen iki kez 5 er dakka boş çalıştır
Gksuu Gokcee evet su dökerken tesadüfen delikten gördüm inanamadım iyice ışık tutup baktım kireç olmuş
NaimeYilmaz Her ay yapmadınız mı? Her ay yapmak gerekiyor. İçme suyu kullanıyorsanız kireç olmaması gerekiyor. Bana da ilginç geldi.
Gksuu NaimeYilmaz tam 3 ay bile olmadı kullanalı her ay yapmadım evet ilk kez yaptım normalde suyla çalkalıyodum toz olur diye
NaimeYilmaz Gksuu Ben 1 seneyi aşkın kullanıyorum 1-2 kere yaptım sirke olayını. Hiç bir şey çıkmadı hatta tertemizdi. İçme suyunuzda problem mi var acaba 🧐 Çeşme suyunda her ay öneriyorlardı sanırım. Bende okumuştum tam hatırlayamadım.
Gksuu NaimeYilmaz evet okudum 4 haftada bir yapmak gerekiyomuş normalde çeşme suyu içiliyo bizde ama hazır su kullanıp yaptım her zaman