nazonunannesi büyük ihtimalle göğüsleriniz artık terbiye oldu, aşırı dolmadığı için kesildiğini sanıyorsunuz fakat bu yanlış. Memeler ne ölçüde süt üreteceklerini bilmedikleri için ilk 1-2 ay delice süt üretir meme ciddi şişer. Sonra artık öğrenir ve bebeğin ihtiyacına göre ve emdikçe üretir o an. Anneler kaygılanıp yanılgıya düşüyor bu süreçte, mamaya başvuruyorlar. Düşünmeyin böyle sütünüz vardır eğer bebeğiniz çok huzursuzlanırsa açlıktan o zaman sütüm yok diyebilirsinz ancak. Kilosuna göre yorum yapmak gerek sütünüzün olup olmadığına dair. Doktorunuzla görüşüp 1 haftalık takip yapın tabii bebeğinizin huzuru yerinde ise