ysmntl Bebeğim 3 aylık öksürüyor 2-3 gündür. Ateş vs yok bu öksürük için doktora gitmeden ne yapabilirim? İlerlemesinden korkuyorum
Eminosman_dilek ysmntl genelde bu aylardaki bebeklerin ciğerlerini bi dinletmek daha iyi olur ama evde el yakmayacak şekilde hayluyu ısıtıp göğsüne sırtına koyun sıcak olmasın dikkat edin ben günde 3 defa denemiştim yumuşamıştı öksürük
Renesmee ysmntl bizde de var aynısı. Burun akıntısı başladı ve huzursuz uyanıkken. Sürekli burnunu temizleyip emziriyorum inşallah ilerlemez
nazelif20 sık sık emzirmek ve burnunu sürekli acık tutmak lazım ama daha çok minik doktor görse daha iyi sanki
auras Merhaba geçmiş olsun oğlum 4 aylıkken yakalanmıştı ilaç vermek istemedim akgünlük sakızını duymuştum havluya bugusunu yapıp gögsüne koydum ve o gece geçti dahada yaşamadık şükür siz bilirsiniz araştırıp yapabilirsiniz