heyymommy Merhaba 2 aylık Anneyim Sütüm ilk başta Çok yoğun şekilde Vardı fakat Şuan çok azalmış durumda Bestlak damla kullanıp baya etkisini gören oldu mu alsam fayda eder mi sizce.
sevdaozkan heyymommy ben kullandım gerçekten çok faydasını gördüm sizde görürsünüz inşallah size tavsiyem eczaneden alın ben trendyolda aldım içinde tuhaf cisimler vardı iade ettim
anonim9487 heyymommy bestlak kullanmadım ama e bebekteki malt içecekleri kullandım baya artırmıştı sütümü
anonim9487 heyymommy bir de elşnden geldiğince uyuyp dinlenmeye çalış bol su tüket, sütlü tatlılar tüket
anneo97 heyymommy kesinlikle çok işe yarıyor ama en çok işe yarayan şey su dinlene dinlene yavaş yavaş komposto meyve suyu süt bol bol sıvı
Fikk Ben doğad doğmaz kullandım faydasını gördüm ilk başta çok azdı sütüm şimdi iyi şükür ☺️günde 4-5 defa 20 şer damla şeklinde kullanıyordum bu aralar ise sadece azaldığını hissettiğimde günde 1 kullanıyorum
Fikk Kimyon çayı rezene çayı da sütü arttırıyor hem bebekteki gaz içinde iyi geldiği söyleniyor bolca su içmeye de dikkat et arttırmak için kimi emzirdikten sonra memede kalan sütüde sağıyor o şekilde artım sağlıyor
heyymommy anneo97 kesinlikle uyku arttırıyor fakat gündüz uyuma şansım pek olmuyor gecede az bide stresden gitti sanırım benim sütüm ne yapıp yediysem süte değil kiloya gitti çok aşırı su içiyorum zaten 4 lt filan oda fayda etmeyince son çare araştırmaya girdm
MnkKrtl heyymommy e bebekteki malt içecekleri güzel bide solgar diye bi vitamin çok süt yapıyomuş bi ara hep onu konuştular. Bestlak ben kullandım ama faldasını görmedim ve deli gibi gaz yaptı banada haliyle çocuğada
heyymommy MnkKrtl gaz yaptığını ilk defa duydum bizde de çok gaz sorunu var bebeğim memeye geldikçe çığırararak emiyor çok zor emziriyorum Acaba gaz yaptı mi anlamadm hep gazı olduğu için
MnkKrtl heyymommy daha öncede duymuştum ben gaz sorunu yaşayanları bendede olunca bıraktım arkadaşıma verdim onada pek işi yaramamış bırakmış. Belki sizede gaz yapmış olabilir