Dogum yapalı 4 ay oldu ve korunmak icin spiralin bana uygun oldugunu dusunuyordum, yarin gidip taktiracaktim adet de oldum hatta ama bir enfeksiyon durumum var ve bunu doktora soylemeyi unuttum. İnternette biraz bakindigimda da enfeksiyon varken spiral takilmaz yaziyor dogal olarak. Boyle bir durum yasayan var midir acaba aramizda