Bir süredir dudaklarimda asiri derecede kuruluk catlama surekli ucuk çıkma kenarlardan yirtilma durumlari var. Cildiyeye randevu bulamıyorum bir türlü. Blistex vazelin yves rocher dudak balmlari kullaniyorum ama yok bana misin demiyor korktum da bir yandan neden bu kdr sık olmaya basladi diye. Saglik ocagina gorunucem yakinda en azindan var mi böyle bir durum yasayan internete bir yaziyorum zaten bir dunya hastalik cikiyor zaten anksiyete durumlarim var yeni rahatladim biraz simdi de bunu kafaya taktim. Gerci bu sira cok az su ictim beslenmeme de dikkat etmedim surekli nemlendirme de yapmadım bunlar mi etki etti diye düşünüyorum ama korktum yine de 😔 varmi boyle bir durum yasayip su urun iyi geldi diyeceginiz bir icerik ?