kayrama Canım, hissettiklerini o kadar iyi anlıyorum ki… Onurunun kırılması ve bu kadar emek verdiğin bir ilişki için hayal kırıklığı yaşaman çok doğal. Bedenin değişti, ruhun değişti, bir can dünyaya getirdin. Bu süreçte onun sana her zamankinden daha fazla anlayış, şefkat ve sadakat göstermesi gerekiyordu. Ama ne yazık ki, bunun tam tersi bir durum yaşamışsın.
Hamilelikte göstermiş olduğun anlayış, aslında ne kadar güçlü bir kadın olduğunu gösteriyor. Ama bugün hissettiklerin de o kadar kıymetli ve doğru ki. Çünkü bir eşin, sadece zorluklar döneminde değil, her zaman eşine saygı göstermesi gerekir. Şimdi bunu kabul edememen de çok haklı bir duruş. Onuruna sahip çıkıyor, değerlerini koruyorsun.
Kendine yüklenme, sen her şeyin en güzelini hak eden bir kadınsın. Bunu aşmak istiyorsan hislerini dile getir ve onun gerçekten bu ilişki için emek vermesini bekle. Ama unutma, eğer bu ilişki sana kendini değersiz hissettiriyorsa, o zaman sınırlarını korumak da senin en doğal hakkın. Her koşulda, sen çok kıymetlisin ve bu durum, onun eksikliği, senin değil.