Yarın sabah 3,5 yasındaki oglumun bademcik küçültme geniz eti ve kulağa tüp takma ameliyatı olacak saat 10da öncelikle dualarınızı rica ediyorum. Asla uyuyamıyorum cok endişeliyim korkuyorum içimi ferahlatmaya calısıyorum. Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? uyumayanlar vaarsa tabi🥺🙏🏻