metehan1810 Bebeğim 3 aylık ben hala adet olmadım. Siz ne zaman adet olmuştunuz? Endişelenmeli miyim normal midir acaba
busra200120 metehan1810 ben ilk doğumumda 6 ay olmadım bakalım bunda ne kadar sürecek. Endişelenme 1 yıl olmayanlar bile var. Çok normal
hava12 metehan1810 40 ‘ım çıktıktan sonra hemen olmuştum kişiden kişiye değişir kimisi 1 sene olmuyor kimsi de hemen oluyor benim gibi çokda kafaya takmayın psikolojik de olabilir
eraysen metehan1810 oğlum 18 ay 20 günlük hala olmadım bekliyorum emziren annelerde olmamak veya düzensizlik normal ama bu hamile kalmayacağınız anlamına gelmiyor
lunalunuay 5 ay oldu olmadım ben de. Hiç şikayetim yok valla bunca işimin içinde bir de bir hafta regl ol öncesinde sendromunu çek ağrısını çek uğraşmıyorum mis gibi. Umarım sağlığımı bozmayacak en geç tarihe kadar da olmam.