Merhaba sevgili anneler
Bebeğim 5 buçuk aylık 5.ayda bexsero ilk dozunu oldu nimenrix 3 doz şeklinde mi olmalı yoksa 13 aylıkken tek doz yaptırmam yeterli olur mu her kafadan bir ses ..3 er doz daha küçük olduğu ve her ay nerdeyse aşısı olduğu için fazla gelmesinden korkuyorum