dryglnc Oğlum hastaydı hafif ateş burun akıntısı. Doktora gittk antibiyotik verdi bir de öksürk şurubu. Ama geniz akıntısı gece mafediyor nasıl geçer bu. Gündüz o kadar değil ama gece yattığında akıntıdan öksürüyor öğürüyor uykusu var ama uyuyamıyor🥺
sanabeyinalacam dryglnc burnunu temizleyin, odasını nemli tutun 55-65 arası ben sırtına vikis sürüyorum rahatlatıcı oluyor
kumm Bizimde arada bir oluyor buhar cihazınız varsa nebül serumla burnunu soguk hava tutabilirsinz iyi geliyor burnundan akıyor yatmadan muhakkak serumla yıkayın burnunu aspiratörle çekin dik yatırın