Mamama of benim kizimda gece 2,3 e kadar bazen 4 uyanık. Bugün doktora gittik uyku problemini de sordum 9,30 da uyutacaksınız zorla dedi yani 9.30 da uyutamadım ama 10.40 gibi anca uyutabildim bende aylardır çözüm arıyorum doktor yediğine içtiğine bağladı kabiz bide hazimsizlik yaşıyor olabilir dedi ama alakası yok