Kızlar bebeğim 30unda 1yaşına girecek ama ne emekliyor ne yürüyor . Kendi kendine oturuyor oyuncaklarla oynuyor yerde uzanıp alıyor falan yerde dönüyor ama ayağa kalkma falan yok. Bi de alkış,işaret etme falan da yok yaptırmaya çalışıyorum ama yapmıyor çok üzülüyorum sizlerin bebeği nasıldı ilk bebeğim bilgim yok anlatırsanız çok sevinirim🥺