Merhaba hanımlar doğum yapalı bugün tam 30 gün oldu 10 tane içerde 5 tane dışarıda dikişim var dış dikişlerim düştü ama birkaç gündür şişlik hissediyorum koku akıntı ya da kırmızılık yok ama dokunduğumda elime şişlik geliyor neden böyle korkuyorum Ve sızlıyor şuan