5 aylık oğlum adenovirüs olmuş çok ateşlendi. Calpol verdim ama 38-39 ateşi sürekli.
Oda 24 derece. Üstüne sadece kolsuz zıbın giydirdim. Üstünü örtmedim.
Arada bir ateşi düşüyor 37lere iniyor ya o zamanlar üşür mü? Yoksa tüm gece böyle üstünü örtmeden tek zıbınla uyusun mu?
İlk çocuğum ve ilk hastalığı maalesef tecrübesizim.