10.günlük bebeğim var sürekli uyuyor mayışık halde uyandırıp besleme yapamıyorum memeyi çekip 2 dakika içinde uykuya dalıyor 5. gün sarılık değeri yüksek çıktı fototerapi aldı normal değere düştü sonra bu uyku hali için tekrar kan alındı çok şükür değerli iyi çıktı ama yinede hep uyuyor hiç ağlamıyor altını açıyorum burnuna ayaklarına dokunup uyandırıyorum ama geri uyuyor neden acaba başına gelen var mı lütfen yazar mısınız