26 aylık oğlum, antıbıyotık vermemek için resmen savaşıyorum ve cok sukur doğal yollarla atlatıyoruz. Dunyanın en cok antıbıyotık kullanan ulkesı biziz. Gecenlerde kbb doktoruna goturdum, hocam bu bence alerjık benım de var cunku dedım 15 gundur hep tıkalı çocuk. Antıbıyotık ve alerjı ılacı verdı kontrole gel dedi, antıbıyotıgı kullanmadım alerjı ıkacı ıyı geldı. Kontrole gttık antıbıyotıgı naptıysam ıcıremedım agzını acmadı dedım mahsustan, doktor kontrol etti tamam gerek kalmamış antıbıyotıge dedı. Madem bu kadar önemlı bısey yok nıye antıbıyotık şak dıye yazıyosunuz demek ıstıyorum doktorlara. Her gıttıgım doktor prof. Docent vs. Devlet zorunlu tutuyor heralde yazcaksınız satılıcak ılac endustrısı donucek dıye