pamukhayat size sadece şunu söylemek istiyorum. Ben de kendi çocuğumla ilgili acaba yaramaz huysuz bir mizacı mı var diye hep düşünüp duruyordum. Sonra bir gün arkadaşımın dünyanın en yaramaz en huysuz ve hayır sözcüğünden anlamayan bebeğini yerlere göklere sığdıramayışını, asla ne kendi evinde ne bizim evimizde ne dışarda hayır demeyişini, çocuğuna en ufak bir kızmasının olmayışını göründe dedim ki kendime millet çocuğunu nasıl yerlere göklere sığdıramıyor bir daha da asla bebeğime sinirlenmedim bile