ilknurcelik Bebeğim 5 ay 21 günlük ve hala akşam gaz sancıları oluyor uyuyamıyor sürekli pırt atıyor ama o pırtlar hiç bitmiyor. Her hafta doktora gidiyoruz gaz damlası şurubu çayı kullanmadığım birşey kalmadı geçmiyor. O da bende çok yorulduk 😭😭😭
Srpege ilknurcelik Al benden de o kadar relaktaz alıyoruz her hafta sab siblex bio gai hepsi Beraber papatya çayı iyi geldi az da olsa haberin olsun
Emelimsi ilknurcelik benim bebeğim 4 ay 10 günlük biimkide sürekli alttan pırt pırt yapıyor ama doktor ilaç vermedi çünkü artık kendi kendşne çıkarabiliyor gazını dedi.. ağlama nöbetleri yoksa gerek yok dedi.. sizin bebeğinizin ağlama nöbetleri oluyor mu?
ikos58 Srpege bır donem ben de mamalarını papatya anason rezene demleyıp onun suyuna yapıyordum doktor oyle onermıstı o bızı baya rahatlattı
ikos58 Srpege neredeyse butun gaz ılaclarını kullandık en son bıogaıa+relactaz+good nıght ucunu bırlılte kullanınca cok sukur cocuk rahatladı
Eymenim18 Aguline içerigi bitkisel anason kimyon falan var hep sakinleştirici etkisi var bi arastirin deneyin ister