ipek195_ 6, 8, 12 ay en çok regulation dönemleri en çok zorluk yaşadıkları diş sancıları olan dönemler bu dönemlerde emmeye düşecek çok normal sabredin zaman çok hızlı geçiyor eğer mümkünse bu aylarda birlikte uyuyun aynı odada merak etmeyin zaten 2 yaşından sonra kendi odasında uyuyacak