Ssude Selam güzel anneler 🌸 Kızım 14 buçuk aylık şu anda iki öğle uykusu yapıyor. Ama ne zaman tek uykuya geçiş yaptırayım bilemiyorum. Siz ne zaman tek uykuya geçtiniz bebekleriniz kaç aylıktı acaba? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 🥰
Durucuumm Ssude 20 aylığa kadar 2 uyku yaptık, çocuk sinyal veriyor zaten uyumak istemiyor son zamanlar şu an 22 aylığızz tek uyku yapıyoruz. 1 de yatar 4 de kalkar şükür 🙏🏼
araskusum Ssude benimki 13 aylık oldu, 11. Ayından beri öğlen 2 saat uyuduysa 2. Uykuyu istemiyo ama daha az uyuduysa kendi istiyor, istemese bile ben zorla da olsa yatırıyorum 🤗
simseklivekalpli Ssude 12 13 civarıydı. İki kere uyuyunca gece uykusuna gecemiyordu tek uykuyla rahat etti. Bebeğinizi takip edin o sinyal verir size.
barisinannesi35 Durucuumm oy maşallah 3 saat mi uyuyor🙈🌸 biz de o aylara gelince böyle olur muyuz acaba:) 1 yaşındayız niz de 2 uyku yapıyoruz ama en fazla 1.5 saat anca
Ssude simseklivekalpli ya ben tek uyku istiyor sanıyordum bir iki haftadan beri. Ama uyku sürelerini kısalttım. Onları kısaltınca rahat etti biraz şükür.
Dilanylmaz55 Ssude 10 aylikti tek uykuya gecti sabahlari cok erken kalkmadigi surece tek uyku yapiyor şuan 11 ay 1 günlüğüz öğlen gece uykusu hak getire hiç birini istemiyor 🤣
araskusum Ssude 8-8.30 da uyanırsa 12-12.30 gibi uyuyor 9-9.30 gibi uyanırsa 13-13.30 da uyuyor öğle uykusunu
Sumelsa2134 Ssude 7 aylıkken tek uykuya geçmişti kızım hiç uyumayı sevmez şuan da 2 yaşında bazem uyur bazen uyumaz
Ssude Sumelsa2134 7 aylıkken mi 😳😳 maşallah biraz erken geçiş yapmış. Be kadar uyuyordu peki tek uykuyu?
aysebb Ssude Bebeğiniz ne zaman isterse o zaman geçmeniz gerekiyor biz ayarlayamıyoruz onu. Yani şuan 2 uykuda problem yaşamıyorsanız özellikle geceleri sorun yoksa böyle devam etmeniz lazım. 18 aylık olana kadar 2 uyku yapılabilir bu normal. Benimde 15 aylık kızım var 2 uyku yapıyor böyle sorun yok şuan. Bakalım yani kimisi 12. ayda geçiyor kimisi 17. ayda değişiyor
hellobeybi Ssude 1 yaşına girdiğinden beri eğer öğle uykusu 1,5-2 saat yaptıysa tek uyku, biraz daha erken uyandıysa 16.30’da falan tekrar uyuyor 1 saat kadar. ama genelde tek uyku. 13 aylık şuan
ZeydsMom Ssude onu bilemiyorlar kendileri genelde. Mesela iki uykularinin saatlerini geriye atiyorlarsa. 9 da uyuyan bebek 11 de ya 1 de uyuyan bebek 3-4 e cekiyorsa ve gece uykularina da sorun oluyorsa. Mesela gec uykuya dalma gece uyanma gibi. O zaman tek uyku zamanidir