zembek Gitmediğim doktor kalmadı … karınım atıyor orada çarpıntı gibi ekstra atım oluyor bu neden olur bilen var mı☹️
HE-SEN-COK-BILIYON zembek bende de oluyor sebebini anlamadım doğumdan sonra çok oldu 1 yıl oldu şuan azaldı. Benimki titreme ve bebek tekmesi gibi resmen sallanıyordu karnım
lceLady zembek Bi ara Google’dan bakmistirm aort damarindan kaynaki deniyor ama ne denli dogru bilemiyorum
zembek barbiee_ nereye gideceğim bilmiyorum zaten herşeyi takan biriyim sürekli böyle olunc takılıyorum
barbiee_ zembek aman aynı bensin valla bende herşeyi takarım herşeyi benimde kalbim çarpıyor kardiyolojiye gittim sinüs taşikardi çıktı hap verdi uzun süre kullanacam hiç bi halt yok kalbimde bişey de çıkmadı ultrason da falan hep stresten
-Ygtbgra barbiee_ ilacın faydasını gördünüzmü acaba bende bu ara çok var doktora gitmeye korkuyorum bişey çıkarsa diye
barbiee_ -Ygtbgra gördüm ama bıraktım hastayım bir sürü ilaç kullanıyorum bide bende kansızlıkta var oda yaparmış belki sizde de vardır hiç korkmayın Allah korusun bir şey var öncesinden önlem alınır