ONAEA cimbalisi çok kötü.. Tatlı/cafemiz var orda kullanalım diye aldık, Philips gibi o da utandırdı bizi. Sadece espresso yapacaksanız çok güzel, eğer artık yapmayı düşünmüyorsanız ya da sütü sadece ısıtsın kremalaştırmasına gerek yok diyorsanız cimbalisi de güzel ama biz art için istemiştik hayal kırıklığı oldu. 💐