Kızlar doğumdan sonra saçlarım aşırı döküldü yeni yeni kendine gelmeye başladılar. GLİSS argalı sarı olan kullanıyordum fena değildi sonra yeşile geçtim gül suyu olana inanılmaz saçımı döktü resmen kafamı banyoda bırakıyorum sanar biri görse ve tararkende aşırı dökülme başladı. Bana saç dökmeyen şampuan öneri olan paylaşabilirmi memnun kaldığınız vs.